Blogg paus

Hej igen!

Jag har haft en ganska lång paus i bloggandet men det är pågrund utav mycket jobb, lite att prata om och att jag inte har velat försäga mig.

Men innan jag berättar vad det är jag (vi) har finulat på så kan jag ju berätta vad som hände i tisdags!

Jag var på Toni&Guy på hornsgatan där dom utbildar frisörer, så man får klippa sig helt gratis!
Men det tar ju mycket längre tid och det är både på gott och ont.
Dom är ju jätte noga och läraren ska vara där och titta var 5 minut så det blir rätt gjort, så en klippning som brukar ta 45-60 min tar i detta fall 2-3 timmar.
Efter som jag har så långt hår så fick jag stå upp mesta tiden så hon slapp stå på knä. haha
MEN! efter att ha stått ett tag helt stilla, rak. (Men vågade inte andas ordentligt heller för man trodde att det skulle göra så man rörde sig) så blev jag skakis, allt blev pixligt och suddigt och vitt. Sen vaknade jag upp på golvet med massor av människor runt om kring och var sjukt förvirrad. Jag SVIMMADE! Jag har aldrig svimmat tidigare så jag blev väldigt förvirrad och chockad.
Fick ligga kvar där ett tag med benen på en stol sen satte jag mig i stolen och fick en shake av en av kunderna. (Tack!) Drack en massa vatten sen så klippte läraren klart mitt hår på 5 min sen fick jag gå.





Efter det så var det bara att gå till jobbet för jag jobbade 21-07. Men jag fick sitta på en lugn plats och ta många raster. :)

Men nu har jag ont i hela kroppen. Tydligen så landade jag på vänsta sidan av huvudet och det känns. Men jag har även ont i vänsta höften så jag måste ha landat lite på sidan. Men jag sträkte en muskel i halsen och det gör förbannat ont. Kan inte titta åt vänster eller luta huvudet bakåt. Lite jobbigt när man skulle tvätta håret.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!