Love it!

God Påskafton på er!

Idag har jag varit och shoppat! mmm jag älskar att shoppa. Inte just så mycket att gå runt i butiker och trängas bland en massa människor och behöva betala för det. Men sen när man kommer hem och kollar igenom allt man har köpt och känner att garderoben utökas. Det är det jag älskar. Jag prövar aldrig kläder i butiken, jag tycker att det är så jobbigt, av med dom man har på sig, på med det nya bara för att titta på dom i några sekunder och sen av med dom och på med mina. Nej, det är så sjukt jobbit. Speciellt på vintern!
Så då har jag en modeshow när jag kommer hem istället. Sen tycker jag att man borde ju veta vad som passar på en och inte. Visst är jag väldigt osäker på hur plagget kommer att se ut på så prövar jag det självklart, eller så skiter jag i det och går vidare.



Men idag så kom jag hem med en massa roliga saker.
Jag kommer att bli duktigare att ta bilder när jag väl har köpt en kamera. Det är så tråkigt att ta kort med iphonen när det är så otroligt dålig kamera, visst den är ju bra när solen skiner men inte så värst bra när man bara är innomhus.



Idag har jag haft sånt spring i bena, jag vill hitta på något. vara ute med den fina solen.
Men först ska jag nog färga håret. Måste frächa till det lite.



Hoppas att ni alla har en underbar lördag/påskafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!