Sol!

Nu ska jag fara in till stan och träffa mamma. Vi ska sätta oss på en uteservering, årets första.
Det är 16c och solen skiner! Vi ska läsa igeom all information som vi har fått om resan, det är massor man ska tänka på och fixa för resan. Inte bara att hoppa ombord.




Jag hoppas att den här bilden ovan är tagen på något av de tre ställen vi ska till. För jag VILL verkligen också åka den där linbanan!


Men nu ska jag stänga ner och packa ner datorn.

Hoppas att ni har en bra och solig dag!


Kommentarer
Gunilla skrev 2011-04-19 @ 14:29:21

Mysigt, gott, billigt och produktivt! Så var gårdagen! Tack för trevligt sällskap!! Har en känsla av att det är St: Maartens på bilden! :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!