Tjollahopptjollahejtjollahoppsansa!

Halloj!

Idag blir det jobb, men ett ganska skönt pass så det är ingen fara. 21-05. Undra om Maria jobbar? Måste kolla, vi har missat varandra så himla många gånger! : (

Jag funderade på om jag skulle förbi skärholmen en sväng men dom stänger om tre timmar och jag kommer bara shoppa bort en massa pengar. Så jag låter nog bli. Får bli till veckan istället så dom har dragit pengarna för räkningarna. Då vet man ju lite bättre vad man har råd att spendera.

Gårdagen blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Rickard fick lov att jobba så det sög ju! Trodde han skulle få vara ledig. Så vi får ta middagen någon annan kväll istället. : )

Solen skiner och fåglarna kvittrar. Det är sommar!




Vad ska alla hitta på nu över påsk då? Många som är lediga?


Kommentarer
Gunilla skrev 2011-04-22 @ 15:30:38

Hm, bort med tassarna! Inte shoppa nu! :-D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!