Bra dag

Igår jobbade jag 21-07 så egentligen så blir det ju igår/idag. Jag stannade kvar på jobbet för på fredagar så bjuder dom på frukost. Och oj vilken frukost det är, det finns allt! Det kändes som en hotell frukost.


(inte våran frukost, tog ingen bild)



Jag var i vårberg kl 08:00 så då gick jag och hämtade ut ett paket.



Jag har beställt två stycken baddräkter, dom är jätte fina.

Känner inte för att ta kort när jag har dom på, det är lite för "kissiestyle" så ni får se dom på modellerna från hemsidan.








Dom satt jätte bra! Så nu är jag lite mer förbered för vad som komma skall!


När jag hade hämtat paketet och var på väg hem så gick jag genom en lite skog som jag bor granne med och där såg jag en jätte jätte söt ekorre! Den var så fin och jag fick den på kort.




Så för att summera denna morgon har den varit helt underbar. Det perfekta sättet att starta en dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!