Semester

Ännu en dag med sol och värme. Men nu är min lilla mini semester slut. Idag jobbar jag 16-01.
För inte så längesen så hatade jag detta pass. Det var "tidigt" och långt. Men nu när jag har vant mig med 21-07 pass så är detta en walk in the park. Dessutom är det väldigt skänt att man får taxi hem. :P

Men jag skulle ju lägga in lite mer bilder, så dom kommer nu.

Först så kan jag ju lägga upp en bild på rutten som båten  kommer att ta



Nassau, Bahamas


Här kommer vi att lägga i hamn


Det ser sjukt kul ut












Att simma med hajar är något som jag alltid ha velat göra. Men det skulle kännas bättre om det fanns en bur mellan oss. (som jag satt i)

Det fanns en liknande ruchkana i Egypten som jag och Rickard åkte i och den var sjukt rolig och LÄSKIG!



St Thomas


Här kommer vi att lägga i hamn


Vackert


Något som jag och mamma alltid har velat göra att att åka Jetski!
Så antingen blir det här på St Thomas eller i Miami.


Titta vattnet
!

Underbart!


Palm!

Där skulle jag vilja bo



St Maarten

















Sen måste ni dom här bilderna, det är från en strand som ligget VÄLDIGT nära St Maartens flygplats.













Jag måste gå dit om det inte är för långt. Men det skulle vara coolt att se det på riktigt.
Undra hur ofta plan landar? Om det är jätte ofta så kan det ju inte vara en strand man går till för att få lite lugn och ro. Lär ju leva om som fan när dom bamse planen landar.


Nu har ni fått se lite av vad vi ska hitta på. Det kommer att bli en helt underbar resa!

Kom på att jag inte lagt upp några bilder från Egypten. Det måste göras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!