Det blev en toppen kväll

Usch vad jag har varit dålig på att uppdatera på senaste tiden! Men det är kul att jag fortfarande har alla läsare kvar typ.  :D (Statistik)


Kvällen började med att jag satt i soffan och hade jätte tråkigt. Ringde till pappa och pratade lite, han har det tydligen bra där nere i Ödeshög. Jätte kul att han mår bra. : )
Jag och Maria ska åka ner till Göteborg över dagen den 5 september så då ska vi svänga förbi honom på vägen hem.

Men sen när jag hade pratat klart med honom så pratade jag med Maria och vi var båda väldigt uttråkade så vi bestämde oss för att ta en öl. Så det var bara att kliva ut ur morgonrocken och in i klänningen och dra sig till stan. Det var väldigt roligt att se henne utanför jobbet, Det har blivit lite väl mycket tid där.
Så vi for till Carmen på söder och tog några öl och åt lite mat och snackade skit. Mycket trevligt. :D

Eller ja tills det kom ut en galen tant när vi stod ute och rökte, nja kom ut och kom ut hon blev utkastad. Så när dom hade tagit ut henne så skrek hon som fan hur länge som helst! AAAAAAAA AAAAAA AAAAAAA AAAAA! (typ, you get the picture) Fick lite tinnitus.

Men när hon hade försvunnit blev det trevligt igen. ; )


Sen gick jag ner till Thaibåten där Rickard jobbade så vi kunde åka hem tillsammans och när vi kom hem så spelade vi lite Kineckt. Jag blev totalt utklassad men det är ju så roligt ändå. : ) Jag är nog den bästa förloraren ever! hahaha

Nu måste vi eller ja jag iallafall gå och sova. Jag ska träffa mamma imorgon vid 14 tiden och sen jobba 21-07.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!