Ingen sömn för maalin

Äntligen har jag fått internet att funka! Den håller på att jävlas med mig mer och mer på senaste tiden.

Jag har sovit så dåligt inatt, vaknat hela morgonen. Rickard var uppe och dunkade i saker, katten smet in i sovrummet och gick runt i sängen och skrek och buffade på en, Hade konstiga drömmar. Suck!

Jag började dagen med lite mma, Rickard satt i vardagsrummet som var helt nedsläckt och tittade på en gala.
Så jag kröp ner i soffan och gjorde honom sällskap. Det var bra matcher så man piggnade ju till fort. :)


Nu sitter jag och försöker göra mig mentalt redo för jobbet.




Vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!