Hungrig!

Helt underbart! Hittade denna på Tjuvlyssnat. Vissa är ju bara för roliga. "Men fatta killen är 13!". Hahah, underbart!

Överdrift tar överhand

Upptåget mellan Uppsala och Gävle

Kille 1 ~15 (entusiastiskt): Alltså jag känner värsta killen från Gävle, han är 13, bor själv, har körkort, kör bil…
Kille 2 ~15 (skeptiskt): Kör han bil?
Kille 1: Alltså nä, han kör inte bil.
Kille 3 ~15 (också skeptiskt): Men vadå, bor han själv?
Kille 1: Nä…
Kille 3: Bor han i skogen eller?
Kille 1: Nä, han bor hos sina föräldrar.
Tystnad.
Kille 1: Men fatta, killen är 13!

 

 

 

Nu sitter jag på jobbet och håller på att hungra ihjäl. Jag har lunch 00:30 men det känns som klockan står still.
Jag har som vanligt köpt en sallad från statoil. Den är såååå god! Men jag måste börja ta med mig matlådor tror jag, måste ju spara pengar till resan, den är ju bara 44 dagar bort. iiih! Its happening!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!