Fint!




Idag ska vi fixa ESTA-visum och kolla om det går att boka specifika sittplatser på planet.
Jag kommer att sitta i mitten så jag kan underhålla dom båda haha, Rickard sitter vid fönstret på vägen dit och mamma på vägen hem. Det är så det är tänkt. Hoppas att det går att boka.

Jag ska möta upp mamma i Skärholmen, vi ska gå och handla middag. Det blir lax, kokt potatis och aioli hade jag tänkt. Mumsfilibabba!


Det är så skönt när man har en helt städad lägenhet, man blir helt avslappnad. Känner inte ett konstant gnagande och ångesten över att man sitter i soffan när man egentligen måste städa. : P





Ha en underbar måndag allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!