Urk!

Urk fy och usch! vill inte jobba idag, jag känner mig helt knäckt. Dom 2 senaste dagarna har jag jobbat som vanligt 21-07 och dom har varit groteska! Inte fått en lugn stund alls och nu väntar dag 3. Det känns som det är söndag idag för torsdag och fredag kändes som en fredag och lördag men icke!

Jag drömde till och med om taxi, jag var jätte stressad till flygplatsen och bilarna välte och gick sönder men jag tog mig dit tillslut! Men det var inte lätt. haha


Om jag ska fortsätta att skriva nu så kommer det bara bli en massa konstiga krumelurer och allmänt bla bla så jag slutar och återkommer när det känns som huvudet sitter fast på kroppen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!