dom är världens förebilder...

Det kan vi inte tillåta!

Jag satt och kollade runt på aftonbladet då jag till min rädsla såg detta!


Gå in och kolla artikeln här


Fattar dom inte att eleverna kommer att gå runt och skjuta varandra höger och vänster!
  • En mobbad elev kommer äntligen att få ge igen på sina mobbare.
  • Mobbare kommer att ta mobbning till en ny nivå.
  • Lärare kommer inte få någon respekt alls "Vem fan tror du att du är som kan säga till mig att vara tyst, gå till rektorn eller få kvarsittning"
  • Studentfesterna kommer definitivt att spåra ur
Hur har dom tänkt dessa vuxna människor?! Och det farligaste är att det inte bara är någon förälder till ett skolmassaker offer som har kommit på detta utan det är senatorer och guvernörer!

Tänk om detta går igenom. Tänk tanken! Eftersom usa är en förebild av alla världens länder så är det bara en fråga tills det sprider sig. Snart så finns det en risk att elever i hela världen kommer att gå runt med vapen!
Jag hoppas bara att Sverige är ett så pass smart land att vi inte kommer att tillåta detta.



När födelsedagen eller julafton närmar sig så finns inte längre barbiedockor eller radiostyrda bilar på listan utan en AK4 eller en Magnum!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!