En heldag

Idag ska mamma komma hit och vi ska fara ut till Heron City och kolla runt sen ska vi äta, antingen där eller hemma. Vi får se vad Heron har att erbjuda. Sen är det en hel myskväll med spöksöndag : )

Jag är ganska nyvaken nu så jag är lite trög på att skriva.
Men jag måste vakna till snart för jag måste städa! Det ser ut som ett bombnedslag!




Igår var jag på stormötet på jobbet. Där dom berättar om årets planer och om året som va.
På nyår så var det kaotiskt, det var inte många stackare som fick en bil. Det var tex en person som hade ringt in via talsvar och blivit nekad 188 gånger!! Varför gav han inte upp? Han ville verkligen inte vara kvar där han va.
Stackare! Men han var tyvärr inte ensam.
Ett litet tips från coachen alla stockholmare! Om ni vet att ni kan behöva en taxi på nyårsafton så ring in och boka den redan i början av december för vi tar bara emot ett visst antal förbokningar den dagen så dom går åt snabbt!
http://www.dn.se/sthlm/for-sent-att-boka-taxi-till-nyar







Nu ska jag ta mig ur soffan och börja städa så mamma kan komma hit snart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!