Förlåt!

Nu var det på tok förlänge sen!

Då ska vi se, vad har jag gjort som är värt att skriva om... ... ...
Efter en 5 min lång betänketid så kan jag inte komma på så mycket.

Men jag kan ju berätta lite vad jag ska göra. Som imorgon så jag till Anna och fira hennes übersöta dotter Molly som fyller 1 år. Eller ja hon fyllde 1 idag den 18.de men hon ska firas imorgon.
Tänka sig att hon redan är ett helt år gammal och jag är inte en dag äldre! ; )
Nej, men det känns som det bara var några månader sen hon föddes. Tiden går så snabbt nu för tiden.
Känner inte ni det också. När man var liten var ju en vecka evigheter och sommarlovet känndes som föralltid.
Nu försvinner veckorna och månaderna väldigt väldigt snabbt!
Som tex så känndes det som jag bara haft en paus från bloggen i en vecka men det är ju 3 veckor och det syns väldigt tydligt på statestiken!


Jag  har blivit beroende av Super Mario! Jag sitter hela tiden och spelar det om och om igen.
Det finns nämnligen bara 2 levelar! Det  är väldigt tråkigt men det tar en tillbaka till tiden då tv spelen var enkla men fruktansvärt roliga som Nintendo 64. Tror att jag måste köpa mig en!

Här kan ni gå in och pröva, men det sker på egen risk för ni kommer att bli fast i det!
Super Mario World





Nu sitter jag med ett glas vitt och väntar på att min käre karl ska komma hem efter jobbet.
Jag tycker så synd om honom som har stått utomhus hela kvällen i denna kyla, det är tydligen -18 ikväll!
Det höll ju på att bli vår här nere i Stockholm men sen pang bom så kom massor av snö arm i arm med kylan.
Jag tycker vintern är ganska mysig men då ska det vara några plusgrader och sol, inte grått, snöstorm och minusgrader, då får det vara.


Jag känner att jag måste fara upp till övik så fort det blir vår.
Känner en saknad av alla mina vänner där uppe.
Det var längesen jag var uppe nu. Så till våren så tar jag bilen och åker upp.





Det är en väldigt mysig stad om man bara gör en snabb visit, då på en helg max en vecka.
Jag har försökt att få med mig min sambo upp men det vägrar han. hmpf... Men jag ger inte upp!

Nej nu är katten väldigt upp i ansiktet på en så jag ska nog ta och underhålla honom lite.





Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!