God morgon alla små körsbär!

Nu sitter jag och myser med en övermysig katt. Enda sen jag klev upp så har han sprungit efter mig och knuffats och nästan klättrat på en så nu har han plaserat sig i mitt knä och har nog inga framtidsplaner på att flytta sig.





Igår var jag och mamma i heron city och gick runt och kollade efter en dator till henne. Hon köpte ingen men hon är väldigt sugen på en Mac. Jag personligen är lite rädd för Mac, jag tycker att den är så svår att förstå.
Men det lär man väl sig relativt snabbt ändå. :)
Vi gick till O'learys och åt. Tyvärr så var det jätte dålig service Vi fick vänta på allt, Att få beställa, ölen, maten, att få en drinklista. Sen när vi väl hade fått beställa Drinkarna så fick vi dom inte. Vi såg att dom stod på bardisken men ingen kom ut med dom till oss. Så jag bad en i personalen att få betala för vi aldrig fick våra drinkar.
Så vi gick till ett annat ställe och tog en drink istället. Det var en jätte cool restaurang, det kändes som man va i Marocko. Vid 21 tiden så så gick vi till Skärholmen Ica och köpte varor så vi kunde göra räkstuvning. Mums!
Vi hade lite problem längs vägen, Grädden brändes lite, den blev lite lös och vi glömde köpa ägg. Men det blev jätte god ändå! :D

Sen satt vi och kollade på spöksöndag och bara pratade om verkligen allt och inget. Kort och gott ännu en underbar dag med mamma!





Nu ska jag göra mig i ordning för ett möte på skolan. Jag ska gå om en timme så jag måste skynda mig.
Vi hörs sen!



Kommentarer
Gunilla skrev 2011-02-28 @ 15:30:08

Det var en helmysig dag! Nästa gång äter vi i Marocko istället!  Det är allts så trevligt att umgås med dig. 
Maalin skrev 2011-02-28 @ 20:29:25

Det tycker jag absolut att vi ska göra. Verkade vara jätte god mat där. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!