Kreaktiv dag

Idag har jag varit duktig må jag säga!
Jag har länge velat städa ur vårat skafferi och jag har många gånger sagt "imorgon ska jag fixa det". Men det har ju aldrig blivit gjort. MEN! Nu är det äntligen gjort! tog ut allting och det var mycket mer än vad jag trodde. haha
Skrubbade rent hyllor och väggar sen slängde jag allt som hade gått förbi sitt bäst före datum och det var ganska mycket hahaha sen sorterade jag allt på olika hyllor. Det blev så fint och rent. Jag blev väldigt nöjd.

Sen for jag och R på bio och såg Sanctum 3D. Den var faktiskt bra, inte bara för att den var i 3D, den hade varit bra ändå. Men jag är väldigt besviken på popcornen, dom var vidriga! Om man inte kan lita på att biopopcorn är goda vad kan man då lite på!





Sen blev det middag, kött, potatisgratäng och sallad.
Och nu sitter jag här, ska bara dricka upp min öl sen ska jag gå och lägga mig.




Sov gott och dröm sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!