Nu sitter jag på jobbet

Ja här sitter jag efter att ha varit och fixat mina naglar. Dom blev super fina och SUPER söta! Jag ska lägga in en bild imorgon på dom. Sen så fick jag några rabattkort av henne att dela ut till nära och kära och jag har några över så jag tänke kolla om det är några av er som kanske skulle vilja ha en?
Det är 100:- rabatt och Monika är världens bästa nagelbrutta!

Skriv en kommentar om ni vill bli lite nagelbortskämda. ; )
(om jag har några tjejer som läser bloggen dock.)

JAg tänkte ju att jag skulle fara och köpa en ny tvärrmaskin idag men jag hann tyvärr inte, så jag hoppas att det finns några kvar i morgon. Jag hann inte fara hem emellan Monika och jobbet heller så det fick bli en pizza på mitt favorit ställe. Buona Sera! mumsfilibabba!

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 18.50 så jag kan gå upp och börja logga in och fixa.
Så önska mig lycka till på mitt första Förarsupport pass!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!