roliga och tråkiga nyheter

Människor brukar ju vilja ha dom tråkiga nyheterna först.
Tyvärr blir det inga bilder från Big Brother mullvads hus för det fanns inget! Undrar när dom hade tänkt att sätta upp det. Jag tänkte att jag skulle kolla på Big brother ikväll och se om det är något att se. Vad det är för en slags människor. Men det känns tyvärr som att det stora samtalsämnet kommer att vara Kissie pga av att hennes "Fiende" och att hennes bror ska vara instängda där så det är nog oundvikligt.
Det kommer bara att göda hennes redan stora huvud. Men förhoppningsvis spricker det snart! Mohahaha
!
Nehe, ingen av dom ovanståede är med i huset.

MEN till den roliga nyheten!

Om ni inte har märkt det redan så är jag är sucker för Mario sååå...
Jag har laddad ner Super Mario all-stars & World! Det är sjukt roligt och är exakt som när man spelade på tvspel som barn. Fast jag har lite problem med kontrollerna, det är ju bokstäverna på tangentbordet dom man spelar med och det är lite förvirrande men det kommer man nog att lära sig.


Jag önskar att jag visste hur jag gör en print screen av skärmen men den vill sig inte. Knappen finns men det händer inget. Konstigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!