Jag blir så nyfiken!

Dom som känner mig vet att jag är en väldigt nyfiken person, jag vill veta allt!
Så nu har jag fått ett problem! Jag kan ju se att det är flera stycken som läser min blogg men problemet är att jag inte får veta vem! Ojojoj jag känner nyfikenheten i varje cell!

Så om ni som läser den kan lämna ett litet meddelande så skulle jag kunna gå tillbaka till att sova om nätterna. ; )


Men... Dagen som varit kanske man ska prata om också.

Jag har haft första PG retur kursen idag och har dom andra två måndag och tisdag.
Det gick väldigt bra. Förstod det mesta men som med allt annat så lär man sig ju mycket bättre när man gör det själv och det ska vi få göra på måndag och tisdag då.

Jag kanske ska förklara lite vad det är jag ska göra så ni som inte jobbar på Taxi förstår.
Kommer som sagt att börja med att sitta på returer så jag kommer att se till att kommunikationen mellan kund - växel - förare fungerar.

Exempel:
Kunden ringer och vill ha en bil till Sturegatan 6.
Växeln lägger ut beställningen och systemet letar fram en bil som är närmast och först i kön för en körning.
Kunden ringer tillbaka efter ett x antal minuter och undrar var sin bil är eller vill ändra adr/lägga till att det ska vara kombi/ett djur med etc.
Växeln skickar då ett meddelande till mig i PG som ser till att bilen får antingen extra infot eller så ber man föraren att ringa till kund för att lämna ank tid.

Jag tror att det är det lättaste sättet att förklara lite kort om vad man gör på Returer.
Det är den första kursen av tre. Returer - förare - otilldelat.
Jag kommer att ha gått alla kurser innan mars är slut.



Nu sitter jag hemma och dricker en öl och tittar på inspelade program och bloggar. Tjejen som kan göra flera saker samtidigt!
Jag är ledig hela helgen så om man hade haft pengar hade man ju gått ut men det får som sagt bli folköl hemma i soffan istället. Men det passar mig bättre. :)
Rickard jobbar hela helgen, det är ju tråkigt att man måste sitta hemma själv men jag har ju min andra karl, Gorgeous!

Ska snart ta mig något att äta tror jag, fast jag är fortfarande mätt från pizzan tidigare idag.
JA JAG HAR ÄTIT PIZZA 2 GÅNGER DENNA VECKA OCH JAG SKÄMS INTE!
Men jisses vad Kissie skulle ge mig evil eyes om hon visste det! ; )

Nej nu myser jag ner mig i soffan och tittar på Kvinnor som mördar.




Kommentarer
Alex skrev 2011-01-21 @ 21:16:58

Jag tycker det är kul då och då läsa, vad som händer med mina gamla - fina elever =))) så jag är här då och då =)

URL: http://sashup.wordpress.com/
Maalin skrev 2011-01-21 @ 21:33:12

Vad roligt! Visste inte att du hade en blogg, ska börja ha lite koll på dig med ; )
Alex skrev 2011-01-21 @ 21:42:20

Hahaha, jag är inte så bra på det-blogga, har ibland stunder när jag skriver, men oftast orkar inte =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!