Konstig dag

Ännu en dag då jag missar väckarklockan helt! Jag kan förstå att jag gjorde det igår men idag?
Måste nog byta signal, kankse har blivit för van vid den så jag inte hör den längre. Får ta och pröva.

Jag vaknade en timme innan jag skulle till jobbet så det blev lite stressigt och känner att jag fortfarande inte helt har vaknat.
Men snart har jag lunch eller ja det blir väl en blandning av frukost/lunch/middag.
Vet inte vilket men hungrig är jag!

Hade nyss en engelsk kund som ringde och halva samtalet så satt hon bara och berömde min engelska,
Känner mig duktg nu!

Jag jobbar till 23 ikväll och sen så ska jag bara hem och sova för att sen kliva upp imorgon och hämta Molly igen.
Kommer att bli bortskämd om jag fortsätter att ha henne. Hon är ju sötast!

Nu är min rast slut så jag uppdaterar senare, förmodligen när jag kommer hem. Eller ja om jag ahr något att säga då förstås.


Ha en fortsatt super bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!