Kort natt, lång dag!

Gårdagen var låång! Stod utanför Café opera i 5,5 timmar och frös.
Hade ont i hela kroppen, i armbågen från tidigare på dagen, har ingen aning om vad jag hade gjort.
Sen fick jag jätte ont i benet som jag alltid får när jag står förlänge eller när det är kallt.
Och igår var det både kallt och länge!
Friåkarna ställde till problem som vanligt så vi fick komma på nya sätt att ställa upp bilarna en gång i timmen.
Såg några kändisar också bland annat Robyn, Petter, Darin och en massa andra idol deltagare.
Men för det mesta var det bara en massa fulla nobodys som tyckte dom var somebody.

Jag kom hem runt 04.00 och var jätte trött men då satt Rickard uppe och kollade på en film så jag myste ner mig i soffan i halvtimme sen gick jag och la mig. Så fort huvudet träffade kudden så slocknade jag.

Tisdag

Idag så skulle jag ha Molly några timmar medan Anna hade skola så vi skulle träffas i Slussen 09.30.
Men efter att bara ha sovit i 4 timmar så var jag väldigt trött och var nära att försova mig.
Jag hade stängt av 3 alarm omedvetet men jag vaknade i panik 3 minuter efter det sista alarmet så det gick ju så bra så.
Molly är ju en sån lätt tjej att ha och göra med, tro det eller ej killar det finns faktist i alla fall 1 lätt tös i denna värld!
Hon for runt i lägenheten och utforskade varenda litet hörn.
Katten tyckte hon var väldigt rolig men tror inte att han tyckte det var lika kul. haha!
Hon satt här på golvet och lekte med min vaselin burk så nu ser den grovt misshandlad ut.
Sen så åt vi lite banan och drack saft, det var riktigt gott tror jag för vipps var det borta.
Stark är hon också! Skulle ta bort saften lite så hon inte frack upp allt på en gång och man fick verkligen ta i, hon höll den i ett stadigt grepp.
Vid 13 tiden så träffade upp hennes mamma i SKHLM. Vi tog en fika sen gick vi runt och kollade i några butiker, vi gick bland annat till Gina tricot där jag stod i 10 min och trasslade ut två halsband. Jag älskar att reda ut!
Men Anna tyckte nog att jag var lite konstig. ; )

Nu sitter jag i soffan och ska snart laga lite mat. Det får bli Pyttipanna med rödbetor. Nu när jag äntligen har köpt rödbetor. Sen blir det nog någon öl och film. Mys!



Hoppas att ni har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!