Lördag

Nu sitter jag på jobbet och har det lugnt och skönt. Rushen har inte kommit igång än så då tänkte jag passa på att uppdatera lite.

Idag så kom svärmor hem till oss och då hade hon köpt en grå mysdräkt till mig! <3
Jag var nära på att ha på mig den till jobbet men det blev bara munkjackan. Hon är ju la för go!

Annars har jag inte haft så mycket för mig, kollat på lite OC. Har tagit mig ett DYGN att ladda ner S01.
Så jag har börjat ladda ner S02 redan nu så jag slipper få abstinens när jag kollat klart S01. : )

Rickard har gjort dagens goda gärning. Våran granne (en gammal tant) som bor ovanför oss ville ha en tv för människan har ingen!
Och det var en bra timeing för vi har precis köpt en ny så våran gamla fick hans mamma så då gav vi hans mammas gamla tv till våran granne.
Så han har burit upp den och fixat med kablar och en byrå fick hon också så hon har något att ställa den på.
Han är ju så snäll, när han vill ;)

Han prövade att ladda ner en 3D film också eftersom vi nu mera har en 3D tv som kan göra allt!
Och det såg jätte bra ut!
Man kan ju göra alla program på tven i 3D också men det blir lite sisådär.
Men lite står dom ut. :)


Nej nu ska jag gå på en liten rast tror jag.

Hoppas att alla har en underbar lördag genom att antingen slösa pengar eller tjäna pengar! : D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!