Summering

Oj nu var det några dagar sen, så jag tänkte göra en liten summering över denna vecka.

I måndags så var det andra dagen av kursen på Returer, kundfokus och backup på jobbet.
Det gick bra förutom att det var på morgonen, 07-14!
Jag hade bara sovit i 4 timmar den natten för jag är en nattmänniska rak igenom.
Men jag kom upp, woho!

Efter kursen så gick jag till frisören och piffade till frillan lite. Ny färg bland annat, det blev väldigt bra.



På tisdagen så satt vi hela dagen på returer och kundfokus, Jag och den andra tjejen som också gick kursen turades om. Det var väldigt lite att göra så det blev lite tråkigt men dom dagarna kommer man nog att längta efter nu när lönehelgen kommer!
På slutet av dagen så fick vi göra ett litet prov så att Jessica (kursledaren) visste att allt hade gått in.
OCH det hade det. :D
Sen så gick jag runt hörnet och träffade Maria för lite öl. Efter någon timme så for vi och träffade våra mammor på kungsholmen för lite mer öl och det hela slutade med att vi for hem till min mamma för lite vin.
Jag fick ett sms av Rickard kl 03.30 att han skulle gå och lägga sig och det var tur att man fick en liten påminnelse av va klockan var. Tog en taxi hem vid 04. Jag hade en väldigt trevlig kväll men dom bästa av bästa.



Dagen efter på Onsdagen så städade vi lägenheten från topp till mittemellan, kunde inte göra tå för vi hade inga dammsugarpåsar. Så det blev lite sopning istället. :D
Vi fick även hem våran nya tv. Det är en LG 3D på 50 tum! En helt sjuk tv, den kan göra allt och då menar jag ALLT! Kan till och med gå in på internet!

HELT GALET!

Sen kl 19 så började jag jobbet. Mitt första PG pass! Men det var så så lugnt. Bra för er kunder och för Taxi Stockholm för det betyder ju att alla var nöjda med sina bokningar och förare men dåligt för mig för då får jag inget att göra. Men jag får nog mitt imorgon!(Fredag)



Idag torsdag har jag inte gjort mycket alls. Så just för denna dag har jag inte mycket att berätta.
Rickard har beställt Digital tv, mest bara för att bilden på den nya tven blir så jäkla dålig med bara antennen.
Men det är nog det enda skrivbara som har hänt idag.
Imorgon blir det jobb. 21-03, ska bli intressant att jobba min första lönehelg i PG.
Skit jag är redan nervös och stressad, haha!
NE! Nu får vi ta oss samman och ta några djupa andetag. Det värsta som kan hända är att kunden får sin bil innan jag hinner meddela föraren att kunden har ringt igen så... Andas! ; )



God natt säger jag, nu släcker jag ner datorn och väntar på att min man ska komma hem från jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!