Välkomna!


Nu hade jag tänkt att jag skulle göra ett öppen blogg. Eller ja försöka iallafall.
Än så länge har jag bara haft en dold blogg i mer "dagboks" syfte och den kommer så klart att fortsätta vara dold för sådana ämnen jag inte vill dela.

MEN! Lite av mitt alldagliga och ganska tråkiga, haha, liv borde jag ju kunna dela med mig av.

Så jag kan ju börja med gårdagen.
Jag var uppe i Upplands-Väsby hos pappa för han skulle laga förarrutan på Rickards bil.
Det var en mokojeng som var trasig så att rutan inte ville hålla sig uppe och vi hade haft det så föör länge så nu fick det vara nog.
Och pappa var så snäll och lagade den probono!
Vi hade haft tändningen på bilen igång hela tiden så batteriet var ju såklart dött när jag skulle fara så då for vi och käkade och handlade medan den stod och laddade. Det blev en 150g med strips på "Mammas grill" mums!

När jag kom hem vid 22 tiden så var det bara att börja städa för jag skulle ha Anna´s söt dotter Molly nu idag (måndag) och imorgon.
Men sen så smsa Anna och berätta att hon hade blandat ihop veckorna, virrhönan.
Så det är nästa måndag som jag ska ha Molly. Men imorgon är hon min för en dag. :D

Ikväll så ska jag jobba på Grammisgalan som Taxivärd och det ska bli riktigt roligt.
Ska vara där mellan 22-03.30. Ska nog gå förbi växeln innan så jag kan hämta täckbyxor så jag inte fryser.

Jippiiie!
Ida ifrån jobbet ringde idag och berättade att jag hade fått jobbet i PG (produktions gruppen)!
Så från och med nästa onsdag så kommer jag att sitta och ta emot returer.
Kanske inte säger er så mycket med jag tycker att det ska bli roligt. Bättre OB-timmar och högre lön. yummy!

Nej nu måste jag äta och göra mig i ordning för kvällen.

Ha det bra allesammans!



Kommentarer
Madde sjöö skrev 2011-01-17 @ 16:56:05

Äter du på mammas utan mig ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!