Varför gör dom inte bara som man vill?

Jag ringde och besällde en pizza idag när jag hade lunch på jobbet.
Dom gör dom godaste Pizzorna i stan MEN(!) dom gör inte som man vill.
Jag beställde med extra lök, jag sa det till och med två gånger att jag ville ha EXTRA mycket lök och dom "jaja extra lök"...

Detta är inte jag betonar INTE extra mycket lök. Det är nästan mindre lök än om man inte säger något.




Trist men det är verkligen dom godaste Pizzorna i stan! Pizzeria Buona Sera på kungstensgatan. MUMS!

Nu när jag har fått avreagera mig lite :-) så ska jag krypa ner i sängen och sova lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!