Bra frukost


Idag har jag gjort en väldigt smarrig jorgdgubbs milkshake!



Jätte lätt att göra, Jordgubbar + mjölk + socker. Ska börja göra det till frukost. Nyttig och mumsig!



Vilket fint väder det är idag. Tråkigt bara att jag har så ont i nacken, men jag har stretchat och tagit Ipren så jag hoppas att det blir bättre. Funderar på om man kanske ska ta och städa lite idag. Jag måste bara komma igång, det är ju det som är det jobbiga för när man väl börjat så flyter det ju på.

Jag har som ni ser hittat kabeln till kameran också så jag ska lägga in lite roliga bilder senare.

Tillsdess ha en bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!