Då försöker vi igen

Nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera igen, fy skäms. Jag kommer inte bli någon stjärnbloggare inte!

Sen sist har jag haft en mini semester på 5 dagar. Då har jag hjälp pappa att köra ner chevan och hans motorcykel till Ödeshög. Han ska flytta till landet och då menar jag landet! Bara en massa åkrar överallt och små smala jävla vägar! Jag körde 57:an och den är ju väldigt bred så när man låg på en smal väg och fick möte så fick man lite panik, speciellt när man mötte en buss! PIP PIP PIP!

Men det var ett väldigt fint hus han skulle flytta till. Stor tomt, massor med små stugor och en pool. Tror han kommer trivas väldigt bra.


Nu har jag precis köpt en klädvikare Sheldon style! haha!

Awesome!

 

Until next time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!