Dagen

Det har varit en väldigt seg dag idag. Vaknade vid 15 och var så trött så trött!
Sen kollade jag på dom 2 sista avsnitten av Gilmore Girls. Det var så sorligt, glatt och underbart så jag satt i soffan och snyftade lite. Känner mig lite ensam nu också när det är slut. Jag hade ju laddat ner hela serien och har suttit med den varje dag, det har varit ett underbart beroende. Dock har Rickard nog blivit spyless på att höra dom i bakgrunden så han kommer nog att ta några glädjeskutt nu. : )
Nu måste jag hitta på ett nytt sätt att fördriva tiden när jag är uttråkad... hmm... några bra förslag?
Just nu sitter jag på jobbet och ugglar. Tittar på klockan varje minut i väntan på att jag ska gå på "lunch".
Det gör ju att tiden går väääldigt långsamt. Men som tur är har jag maria här och då blir det ju genast mycket roligare!
Men nu är det bara 22 min kvar tills lunch! mmm jag är så hungrig och så sugen på min ost och skink sallad från statoil, om ni inte har prövat den så måste ni göra det. Den är fruktansvärt god! : D
Ha en bra natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!