Hemma!

Det var väldigt trevligt igår hemma hos farmor och farfar. God mat, gott vin och goda jordgubbar. :D
Dom bjöd på grillat till middag mm mm mm!




Jag gick och la mig vid 02 som är väldigt tidigt för mig och jag gick upp 08:45! Väldigt tidigt!
Men jag måste säga att jag har hunnit göra mycket, jag antar att det är därför folk kliver upp i ottan för att dom får en vääldigt lång dag. Jag började dagen med frukost, brukar aldrig äta frukost men idag så blev jag sugen. Sen var jag och hämtade mamma, vi for och tittade på Piratbåten Bounty som ligger på Skeppsbron.
Den har varit med i Pirates of the caribbean. : )
Jag tog en massa kort men jag hittar inte kabeln till kameran så jag får lägga in dom sen.

Sen så for vi till Bromma blocks och åt lunch och gick till systembolaget. Jag åt en köttbulle/rödbetssalladsmacka och mamma åt en räkmacka.

Nu är jag hemma och har precis duchat och funderar på vad man ska äta till middag. haha det blev väldigt mycket mat i detta inlägg... Tror att jag är hungrig men hur kan jag vara det när jag redan har ätit?!


Höres!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!