Ledig!

Nu har jag 2 dagar ledigt. Gud vad det ska bli skönt!

Det var jätte lugnt på jobbet så det var tur att Maria var där annars hade jag nog somnat.
Vi spelade hänga gubbe. :P Något måste man ju hitta på när dom har spärrat varenda rolig sida på jobbet.

Vi har bestämt att hon ska komma ut hit någon dag snart så ska vi grilla, dricka lite vin och ta en massa kort.
Det ska bli roligt, det var längesen vi hängde och det var ännu längre sen vi tog kort. Så det blir en superb dag!

Jag ska upp kl 08 imorgon så jag undrar om jag ska vara vaken idag så jag kan gå och lägga mig tidigt ikväll.
Tror det är bäst annars kommer jag att sova till 18 och inte kunna sova sen.

Det är fint väder också så man kanske ska passa på att sola lite, har tappat all färg jag hade nu när det varit så dåligt väder.


Hoppas att ni har sovit gott och får en bra morgon så hörs vi senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!