Middagsgäst

I måndags så var Staffan hemma hos och spöade mig på Kinect. Jag förlorade med 1-6 i fotbollen men han fuskade ju så det kan ju ha något med saken att göra. Han klev hela tiden in på min sida och störde! PFF!
Men jag vann i hinderbanan, woho!



Sen när vi båda var helt färdiga och vrålhungriga så kom Rickard hem så då började jag med maten.
Det blev kött, potatisgratäng och sallad och sen till efterrätt så blev det pannacotta med hallon. Staffan fyllde ju nyss år så vi fick lov att fira lite. han var ju på kryssning på hans födelsedag.

Körde hem honom vid två tiden ungefär. Det var en väldigt kul kväll. Trist att han åker upp igen på torsdag.
Jag har jobbat så mycket när han har varit här och nu när jag är ledig mer så drar han. :(


Jag köpte kläder från Gina Tricot för några dagar sen som jag fick hem igår. Lite linnen, underkläder och 2 fantastiska klänningar. FABULOUS!
Jag älskar Ginas kläder, man hittar alltid något där.

Nu slutar jag jobba om ca e timme. Skönt, hoppas att jag kan sova på en gång. Brukar ju inte kunna det.
Man får göra sig mentalt redo för det redan nu men jag brukar piggna till när jag sätter mig i bilen, vilket i och för sig är väldigt bra men ändå.

Hoppas att ni har sovit gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!