Pro and con

Jag måste nog göra en pro and con list för att jobba 50% 21-07 och 25% skift.

Pro

- Man behöver inte gå upp tidigt på morgonen
- Man behöver inte jobba 5 dagar i veckan (brukar normalt jobba 3 dagar i veckan på 75% totalt)
- Jag är en natt människa
- Det är bättre betalt

Con

- Man kommer inte i säng förrän vid 08 som tidigast.
- Man känner i kroppen att den börjar bli trött.
- Jag är en natt med betoning på natt-människa. Så vid 05 tiden så blir jag trött.
- Vi är alltid underbemannade.
- Man missar dom sola dagarna för man sover.


Så nu har jag fått ut lite av det... Vad ska man prata om då?
Jag är väldigt glad i alla fall att jag inte har ett 8-17 jobb 5 dagar i veckan där det blir övertid och jobb att ta med sig hem. Så på så vis har jag det väldigt bra. : )


Nu ska jag kolla om det finns något i kylen man kan få i magen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!