Sömnlös

Sista natten av tre. Jag blir alltid sömnlös sista natten, jag kan int varva ner tillräckligt för att bli trött.
Så nu sitter jag här och har kollat igenom allt 3 gånger känns det som.

Jag har ramlade över Sara och Martins (big brother paret) bloggar och till min glädje så är dom tillsammas och verkar vara fruktansvärt lyckliga och kära. Dom är ju så söta.



Ja så pass uttråkad är jag... haha


Hela natten och morgonen har vi på jobbet pratat om vad som hände i Norge och det går inte att ta till sig alla hemska historier från dom överlevande. Man tror att man förstår men man är så långt ifrån.
Det är fortfarande ungdomar som saknas och oddsen på att dom kommer hittas i livet är inte höga.

Det som förvånar mig och säkert flera är att han inte försökte att ta livet av sig eller få polisen att skjuta honom.
Han skrev tydligen i sin manifestation att han förväntade sig att han skulle vakna upp på sjukhuset för att polisen har skjutit honom men han han då hellre hade dött.
Alla liknande händelser som tex alla skolmassakrerna så har dom ju alltid försökt att ta livet sig antigen själva eller med "hjälp" av polisen.
Tydligen så tyckte han verkligen att han har gjort rätt.

Bara för någon dag sedan så sa jag att jag tyckte att det hade varit så fruktansvärt mycket mord och olyckor.
Mord inom familjen har det varit väldigt mycket om i hela juli och bara i Stockholm så har det varit flera trafikolyckor senaste veckorna. Också kommer detta. Vad är det som håller på att hända? Det verkar vara ett virus i luften som får folk att börja döda varandra. HÅLL ER INNE FFS!


Nej men allvarligt, om man inte var mörkrädd innan så blir man det av att läsa tidningen.


Här tänkte jag att jag skulle lägga in en bild på Anders Behring Breivik när han var på ön men den kan kanske vara lite magstark om man inte är beredd.




Jag skriver alltid dom längsta inläggen tidigt på morgonen mitt i mitt sömnlösa tillstånd. Texten kanske inte är så sammanhängande som jag tror att den är men men... Jag tror att ni förstår vad jag menar.

Jag hade skrivit en text på typ 10 rader när jag märkte att jag inte ens förstod vad jag skrev så nu lägger jag ner och går och lägger mig!


Ha en underbar dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!