Grattis farfar!

Nu ska jag åka och hämta Staffan sen ska vi åka till Farmor och Farfar för Farfar fyller år :D
Så det blir grillat och jordgubbstårta, vin och drinkar. Jag kommer att sova kvar där så jag kan dricka hans goda drinkar.



Det här är farmor och farfar från förra året då han fyllde 79 år tror jag. Nu ska han fylla 81.

Mina små kusiner kommer vara där också, det är alltid roligt att träffa dom. Fast ja dom är ju inte så små längre. Erik är väl 8 och Johan 6, jag tror att jag fått åldern rätt där. Kanske att dom är ett år äldre. : /


Kusinerna Robin, Johan och Erik.

Här är dom från förra sommaren. Dom hade förlorat i kubb, Johan ser helt förstörd ut och Erik ber till gud att han ska vinna nästa match. Då flyttade han över till mitt lag och vi vann men Johan blev helt tokig så vi fick låta han vinna nästa. hahaha söt pojkarna.


Hoppas att ni får en underbar dag för det ska jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!