Jobb, jobb och lite mer jobb

Nu har jag jobbat tre nätter varit ledig två jobbat snart tre igen, detta är sista natten sen är jag ledig två igen. Dom här perioderna gillar jag inte så mycket. Man hinner aldrig vakna känns det som. Jobbar man 21-07 tre nätter i rad har man inte mycket liv dom dagarna.
Men under mina senaste lediga dagar så var jag och mamma på grönan. Det var riktigt roligt! : D
Vi åkte bergodalbana och gick lustiga huset och när vi åkte jetline så krockade mamma med en fluga! Det var så fruktansvärt roligt! Jag höll på att skratta ihjäl mig, när vi nästan hade åkt klart, där vagnen saktar in så tittade jag på henne och där mitt på pannan så var det en väldigt väldigt platt fluga! Helt hysteriskt roligt!
Sen så åkte vi hem till henne och satt på balkongen ett tag sen blev det middag på en kinesisk restaurang.
Solen sken hela dagen så jag blev lite brun. Så det var en väldigt bra dag/kväll.
Jag har kommit in i min "måste läsa böcker"-fas så jag fick lov att köpa en bok när jag var på Coop och skulle köpa pasta. Det blev "I det tysta", det är en sann bok om en 12 årig tjej som blev våldtagen av sin bror och blev gravid. Det är en fruktansvärd historia och det får en verkligen att se över vilket underbart liv man har. Jag köpte den bara för några dagar sen har har typ bara 50 sidor kvar. Jag rekomenderar den verkligen.
Tyvärr så glömde jag den hemma så jag kommer inte kunna läsa den inatt. :(
Ha en underbar natt!

Kommentarer
Gunilla skrev 2011-07-03 @ 16:28:56

Haha! Ja det var roligt! En bra dag. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!