Äntligen!

Vaktmästaren för våran fastighet klipper gräsklipparen här utanför mig nu så jag tänkte att jag skulle gå ut på balkongen och lukta lite. Jag älskar doften av nyklippt gräs. Då stannar han upp och börjar prata med mig. En jätte trevlig gubbe från dalarna. : ) Ialla fall så passade jag på att fråga honom om det var han man skulle prata med om att sätta upp namn på dörren och det var det såklart, så han skulle fixa det idag!
Vi bytte ju dörr för ett tag sen och sedan dess har vi bara haft en papperstejp med våra namn på så det är skönt att det äntligen kan fixas. Dock sa han att eftersom vi båda har så långa efternamn så blir det lite krångligt men han skulle se vad han kunde göra.

Trevlig karl det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!