Jobb vs Övik

Jag hade ett pass imorgon som jag hade gett till Maria så att jag kunde åka upp till Övik på torsdag morgon men då sa dom att jag inte kunde ge det till henne för hon var operatör och var PG. suck!
Försökte ge bort det till någon i pg men det var ingen som nappade så jag ringde till bemanning och dom sa att jag kunde sluta klockan 23 istället för 01 så det blir en nattresa istället. Kommer att komma till övik på fredag morgon.




Det blir en kort resa, jag och Staffan åker hem igen på söndag. Men det ska bli rolligt att få träffa alla igen.

Nu ska jag iväg till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!