Suck ( VARNING, långt inlägg!)

Urk vad jag är dålig på att uppdatera!
Så vad har jag haft för mig sedan sist? Massor och ingenting känns det som.
Jag har varit uppe i Övik och det var första gången sen jag flyttade ner som jag kände att jag skulle kunna stanna där en dag till. Varje gång jag har varit och hälsat på där uppe så har jag velat åka hem igen så fort min fot träffar asfalten. Men inte nu, vet inte vad som var annolunda. Men solen sken, alla var glada och det var jätte kul att få träffa alla igen. Det var ju ändå 2 år sen ajg var uppe sist. Det var nog det som var hemligheten till att jag ville stanna kvar en dag.
Jag åkte hemifrån kl 12:00 på torsdagen och jag kom fram till Diego 18:00.
Det var strålande sol hela vägen upp så självklart så körde jag nercabbat hela vägen. ; )
När jag kom fram så var Staffan, Diego, Cesar, Jojje med flera där och badade i poolen.
Jag var där någon timme sen så började dom kolla på sport så jag åkte hem till Staffan och hans nyrenoverade lägenhet. Det var väldigt fint.
Somnade jätte tidigt (23:00) men sen så vaknade jag vid 03 tiden och solen sken in i lägenheten! Helt jäkla sjukt.
Så jag kunde inte somna om förrän vid 05 och klev upp vid 09. Men konstigt nog så var jag inte alls trött.
Hela fredagen så var jag ute och sprang. Först så spring jag runt i gallerian och letade efter ett par shorts, sen så for vi upp till parken och titta på när Max tog studenten. Efter det så åkte vi ner till stan för att kolla på alla studeter som vrålade i deras lastbilar eller jag nästan alla, det var ett gäng som bara stod där rakt upp och ner på flaket. Det såg väldigt tragist ut. haha!
Sen åkte vi till Diego och Cesar och firade Max. En massa släktingar till dom var där och en massa god man hade dom gjort. Aldrig sett så mycket grillat! Dom hade gjort världens godaste röror! mmm Har glömt bort var det var i dom så jag måste fråga igen.
Så där blev det en massa mat, sol och bad. Sen åkte vi hem och bytte om och gick ut på "byn".
Träffade min älskade Caroline Forssén och det gjorde ju hela kvällen! Usch vad jag har saknat den kvinnan!
Träffade ju såklart en massa andra underbara själar också som gjorde kvällen!
Men det blev en tidig kväll, jag och Staff åkte hem kl 02 och var jag spiknykter. Jag hade inte druckit så mycket, jag hade inte tid för jag pratade så mycket med alla hela tiden. haha!
Så på lördagen så vaknade jag klockan 11 pigg och utvilad. vid klockan 13 så träffade jag Carro och vi hade en picknick i parken vid hamnen och det var strålande sol, närmare 30grader hela helgen faktiskt.
Det var väldigt mysigt och vi pratade om allt mellan himmel och jord. : )
Sen åkte vi och åt på Matcompaniet, det är ett måste!
På kvällen så åkte jag på en grillfest där jag inte kände många. Men det var trevlig ändå tills en full liten lillen spillde öl i mitt knä hmpf! Men hon är ju så liten så man kan ju inte vara sur då. Jag körde in henne till stan och sen mötte jag upp staffan &co på Public. Jag körde mest hela helgen så det blev inte mycket alkohol för mig. Var ganska skönt faktiskt.
På söndagen så hade jag en "hej då turne" och det tog nästan hela dagen sen käkade vi lite innan vi körde hem igen. Staffan följde med mig hem igen, det var ju den största andledningen att jag åkte upp. Att hämta "hem" Staffan! :D Han körde första biten sen i Tönnebro så bytte vi.
Hela vägen så hade vi nercabbat i sol, mörker, vind och till och med i spöregn, vi fick ha på det snabbaste steget på vindrutetorkarna men inte en droppe träffade oss! Det tog oss bara 5 timmar att komma hem. Det var inte mycket trafik alls så det vara bara att köra. ; )
Ja det var en snabb överblick av min öviksresa. SÅ för att sammanfatta min resa så var en guldvärd!
Sen dess har jag nog inte gjort så mycket tror jag. Har jobbat, tittat på en massa Gilmore girls och tagit några öl med Staffan.
Jag har jobbat hela midsommar så jag har inte något roligt att berätta från denna helg heller. Så jag måste nog ta tag i det där med att ha roligt. haha!
Hoppas att ni har haft en underbar Midsommarhelg!
(HMPF! JAG HAR GJORT MELLANRUM MED DET KOMMER INTE MED NÄR MAN PUBLICERAR!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!