GAAH!

Ännu en sömnlös natt. Jag har varit ledig idag så jag hade ju hoppats på att komma i säng ganska tidigt men så fastnade jag framför en film så det blev sängen kl 06 men jag kunde inte sova. Bara låg och vred mig och ögonen ville inte vara stängda. Så nu sitter jag här igen kl 08:40 och är klarvaken!

Börjar bli jävulst less på detta nu!




Men eftersom jag var pigg så passade jag på att städa undan lite i vardagsrummet, men jag fick ju vara väldigt tyst med tanke på att Rickard ligger och sover i andra rummet. Jag blev så arg när jag såg han ligga där och sova när jag inte kunde. Hmpf! Var är rättvisan?

jaja, vi hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!