Gröt

Nu sitter jag hemma och äter havregrynsgröt. Mums!
Jag är inte så trött och jag var jätte hungrig så det passar ju perfekt. Bra att börja dagen med just gröt också har man ju hört.





Hela veckan har jag ju jobbat till 07 förutom i tisdag då men annars och varje dag har jag då vaknat på tok för sent! Jag vågar inte ens berätta när! Men imorgon eller ja det bli ju idag... Ja idag är jag helt ledig så jag ska försöka att ta mig upp i ganska bra tid. Tänkte att jag ska ut och träna och det kommer jag inte göra om jag vaknar för sent och missar solen så håll tummar och tår för att jag kommer upp i tid!


Nu ska jag gå och sussa så god morgon på er som kliver upp och sov gott till er som är som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!