Jag känner mig kränkt!

Huuuh! Mitt liv blev stulet igår. Alla vet att i en tjej väska finns hennes liv. Man har allt i den och lite till.
Och då kommer det något jävla äckelsvin och tar den! Jag kan ju ta det från början.




Del 1
Jag gick till Stadium och skulle köpa mig ett par fina Reebok Easytone (som inte är joggingskor sokm jag skrev i det förra inlägget) så när jag satt och prövade dom så la jag väskan bredvid mig lite bakom och tänker att jag har koll och det är INGEN som skulle sno den när jag sitter alldeles bredvid. ACK SÅ FEL JAG HADE!
Jag prövade skorna och sen vips! BORTA! Jag och en anställd springer runt i hela butiken och letar tänker 3 gånger om jag ens hade väskan med mig, kom fram till att jag hade den med mig 3 gången också! Vi frågade vakten där om han hade sett något eller sett min väska gå ut men det är klart att han inte tänker på om det vandrar ut en svart väska. Så då ringer jag och spärrar mitt kort, förlustanmäler mitt körkort och ringer polisen. Sen springer jag runt i och utanför Skärholmen 30 varv men ingenting. Så jag vandrade hemåt med huvudet väldigt lågt.



(Bakom dessa "Whitefaces" är dumpningsplatsen där jag sprang runt och hittade det mesta)

Del 2
Jag kommer hem och är förbannad och känner mig kränkt och vill egentligen bara lägga mig ner och gråta.
Jag tappade min bankort, körkort, hem/jobb nycklar, hela plånboken och hela väskan. Mitt liv! : (
Det någon timme och då ringde polisen från Skärholmen och berättade att det var två tjejer som hade hittat lite av mina saker bland annat körkortet, bankortet och några andra butikskort och en massa kvitton. Men det fanns massor kvar.
Så jag for dit och kollade runt. Såg alla mina saker utspridda över hela Skärholmens gymnasieskolgård! Jag började att plocka upp lite när det kom fram 3 tjejer och frågade om det var mina saker och vad som hade hänt så jag berättade och dom var jätte snälla och hjälpte mig att plocka upp allt fick även en välbehövlig cigarett.
Jag hittade glasögonen också men kvalsterna  hade förstört ramen på dom! Jag hittade även plånboken helt tömd bredvid en sopkorg! Och lite längre in i hörnet så såg jag något svart sticka upp ur snön, ca en halv centimeter, tro inte på fan att det var mina nycklar! Så jävla glad jag blev! Nu slapp jag lägga ut 3000:- på att byta ut vårat lås! Halleluja! Så det enda tjuvarna fick med sig var min väska, vantar, en liten trocadero flaska som jag använder som vattenflaska och ciggen. Ja just det dom enda kontanter jag hade var några egyptiska mynt! hahaha NITLOTT!






Så håll hårt i era väskor, jag har fått lära mig det den hårda vägen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!