Oj!

Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera igen! Förlåt men jag har haft så mycket annat att tänka på.

Då ska vi se. Vad kan man skriva?

Denna vecka är min morgon vecka. urk! idag, onsdag, torsdag och fredag så börjar jag tidigt. Torsdagen kommer att bli jobbigast av alla. Jag måste kliva upp 06 för jag börjar kl 07:30 och sen kommer jag vara igång hela dagen, det är jobb och möten så jag kommer inte komma hem igen förrän kl 22! hujedamig!

Idag så sov jag 2 timmar innan jobbet som vanligt när jag ska jobba mornar. Jag är ingen morgon människa så det är väldigt inhumant att tvinga mig. Tycker jag då.
Efter jobbet så hoppade jag av i Skärholmen och gick det handelsbanken för nu är jag spyless på icabanken så jag byter! Tror att jag ska bojkotta ica helt och börja ge mina 3000 i månaden på mat till coop istället!





Åh, lyckan! Äntligen så börjar Desperate housewives och Grey's anatomy igen!






En jätte konstig bild, tycker inte ni det?
Jag menar, varför i allsindar står det ett gäng läkare ute på ett fält? Och dessutom så ser det ut som att det är ett oväder. En jätte konstig bild. It makes no sense!


Men oavsett så är jag överlycklig att dom äntligen är tillbaka.

Nu ska jag äta middag. Det blir resterna från grytan och gjorde igår. mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!