Cigg!

Hujedamig vilken morgon jag hade idag! Jag hade inga cigaretter och jag måste ha en cigg på morgonen resten av dagen är skit samma men på morgonen fungerar inte jag utan den. Det är som kaffe på morgonen för dom som dricker det.

Men i alla fall! Då fick jag ta bilen till en kiosk som ligger i närheten men när jag väl var framme så märkte jag att jag inte hade mitt kort med mig så jag fick åka tillbaka, parkera, springa in och leta som en galning sen iväg igen. Kommer fram till kiosken igen går in och säger att jag vill ha ett LM rött. Då säger han i kassan att jag måste köpa för minst 60:- om jag ska betala med kort. Så då tog jag 2 Lm i stället. MEEEN då fungerar inte hans kortläsare så det var bara att hoppa in i bilen igen och köra iväg till macken istället där jag äntligen fick mina cigaretter!

Detta var inte ett bra sätt att börja dagen på måste jag säga! Känns fortfarande inte som om jag är vaken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!