Morgondagen

Imorgon blir det en hel dag.
Först ska jag hämta upp Anna hemma hos henne 12.30 sen ska vi ut och criusa med bilen och förmodligen fara til stranden och ta en glass. Håller tummarna att det blir bra väder.

Sen ska jag och mamma åka till farmor och farfar vid 14.00. Det ska bli roligt, det var väldigt längesen man träffade dom. Fy skämmes på mig!

SEN ska vi på bio och se Pirates! Woho! Johnny Depp i 3D, kan det bli bättre?! Popcorn och Jompa!

 


Så imorgon kommer det bli en fullspäckad dag. Har klivit upp jätte tidigt den senaste veckan så jag är redan trött nu. Men jag måste ändra på det snart för snart går jag in på 21-07 passen igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!