Övik here I come

Jajjemänn, Ni läste rätt! Jag ska ta min söta bettan upp till övik.
Staffan ringde mig när han fick reda på att jag hade köpt en Cab och undra när jag skulle komma upp och hämta honom. hahaha och med tanke på att jag har blivit körgalen så är det inget som jag kan tacka nej till!



(Detta är inte min bil, men samma modell)

Jag sitter på jobbet nu så jag kan inte komma åt mina bilder på den men det är en exakt likadan.
VISST ÄR DEN FIIIN!


Så på morgonen den 9 juni så rullar jag och bettan upp till övik. Känns spännande och lite nervöst att göra en sån lång resa helt själv men det kommer nog att gå bra. Hon tar hand om mig så väl.



Hoppas att ni alla har en bra dag med fint väder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!