Veckan

Detta har varit en väldigt speciell vecka för mig. I tisdags så åkte jag till kungsholmen och tittade på en bil som var till salu. En Peugout 206 cc. En CAB! mm mm mm!

Och i torsdags så KÖPTE jag den! Den är såå fin! Första dagen jag hade den så körde jag 14 mil. Jag och Maria åkte runt överallt och ingenstans sen hämtade vi upp mamma och lämnade av Maria sen åkte jag och mamma överallt och ingenstans. Sen åkte jag överallt och ingenstans! Jag kan denna stad nu! haha

I Fredags så tog jag bilen till jobbet och sen hämtade jag upp mamma på Odenplan. Vi for ut till farmor och farfar men dom var inte hemma så då drog vi till kananbadet och sen ängbybadet där vi satte oss på stranden och åt en glass.










När jag sen hade lämnat av mamma så hamnade jag i rusnings trafiken så jag stod på Tranebergsbron i ca 15-20 min. Men det var fint väder och fin utsikt så jag klagar ej!





Detta kommer att bli en underbar sommar!



Kommentarer
Gunilla skrev 2011-05-22 @ 04:02:29

Oh va roligt att du börjat skriva igen! Det har varit tomt länge nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!