1,5 till Arlanda och 4,50 tills att planet lyfter!

Äntligen har jag fått igång internet! Det har varit någon vajsing på det ikväll verkar det som.

Vi åker om 1,5 timme till Arlanda! oj oj oj! Men det känns inte så... tror inte jag kommer att känna av nervositeten förrän jag sitter på planet.




Detta blir nog det sista svenska inlägget. Kanske jag gör ett kort när vi är på Arlanda om jag kommer ihåg och hinner. Lätt att man blir glömsk när man är nervös och har resfeber : D

Jag ska försöka blogga och lägga upp bilder så mycket jag kan medan jag är i staterna. : )
Hoppas att ni följer med mig på mitt äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!