Long time no see

Hej och förlåt för att jag inte skrivit på länge. Har inte haft så mycket ork ärligt talat.
Men en liten uppdate om jul och nyår kanske är på sin plats.


Julen firades hemma hos mig och Rickard, det var jag, Rickard, mamma, Staffan och Christer.
Vi missade Kalle för första gången för vi spelade kniekt sport istället. haha den nya jultraditionen?

Sen blev det en massa mat och julklappsutdelning. Jag fick ett par skor av Rickard som var heelt underbara, jag blev bokstavligt talat tårögd. :') Fick en massa andra underbara saker också men dom var favoriten!
Fick en väska som har ett stort fint cheva-V, lars keplers nya bok "eldvittnet", calvin klein trosor, massor av skumtomtar(!), hudvårds produkter mm.

Rickard jobbade på kvällen så han åkte vid 21:30 och mamma åkte hem vid 02-tiden. Staffan och Christer stannade kvar för vi skulle åka ner till pappa dagen efter och släppa av C på vägen.

Så vi begav oss vid 10-tiden och var i Esiklstuna vid 12 och sen kom vi fram till pappa i Ödeshög vid 14-tiden.
Det hände inte så mycket där nere, satt mest bara och umgicks och åt gott. Jag bänkade mig framför brasan och där satt jag, förutom när jag tvättade bilen, Det var kallt!

Men det var en mysig julhelg. Nyår finns det dock inte så mycket att berätta, jag jobbade så tillbringade dom sista timmarna av 2011 och dom första av 2012 med att ringa upp kunderna och berätta att vi inte hade lyckats få tag på en bil och att vi fortsätter att hålla dom uppdaterade! KUL!



Nu sitter jag på jobbet med Maria och jag tror att det är dags för en rast!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!