God dagens

Hallå hallå.

Jag klev upp för cirka en timme sen så jag håller fortfarande på att försöka vakna till liv.

Idag ska jag inte göra så mycket. Njuta av min sista lediga dag sen jobbar jag 21-07 torsdag till lördag.
Jag har ju haft lite mini semester nu, dom senaste veckorna har jag bara jobbat typ 2 pass i veckan. Skönt!
Tråkigt bara att det har varit skit väder. Men men, det är ju faktiskt Sverige vi bor i så jag förstår inte att man varje år blir förvånad när det bara är mulet och regnigt.


Nu är det bara 57 dagar 15 timmar och 45 minuter kvar tills planet lyfter! Miami och Karibien here we come!



















Detta är Semester med stort S! Tror att vi kommer få det helt underbart och att det inte bara kommer vara en engångs resa. :P

Avis? Det skulle jag ha varit. haha! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!