Jaha var den silver

Idag har jag solat, tror jag fick lite färg. :)

Åkte in till stan och skulle äta lunch med mamma på hennes lunchrast. Men tyvärr så hade jag än en gång glömt kontokorten henna så jag kunde inte betala parkeringen och eftersom mamma fortfarande var på jobbet så kunde inte hon komma med en 10.a, så det var bara att vända på klacken och åka hem igen. Men vi ska äta lunch imorgon istället. :)


Idag har jag äntligen tvättat bilen!
Det var första gången som jag tvättat en bil i en biltvätt, det var lite läskigt. haha



Jag fick dom lov att tvätta den 2 gånger för det var fortfarande smuts på vindrutan och fälgarna.
Hade stått under ett träd så det var en massa sav och bär av nått slag som hade verkligen växt fast.
Jag fick dock den andra tvätten gratis. :D
Men under andra tvätten så började den läcka in vatten från cab skarven. :( Tror att det blev lite för mycket vatten för henne.




Sen fick jag dessa också



Det tycker jag var väldigt snällt!


Nu sitter jag och kollar på film. Rickard är på jobbet så det blev en hemmakväll själv. (Så Lef, är du nöjd nu?)

Hoppas att ni har en bra lördag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!